• شناسه خبر : 1945

پایان نامه دانش آموخته دانشگاه کاشان جایزه ویژه خیام را دریافت کرد

در دومین جشنواره پایان نامه های برتر جایزه ویژه خیام، پایان نامه وحید اسکندری دانش آموخته دانشگاه کاشان جایزه ویژه این جشنواره را دریافت و به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، استاد راهنمای این پایان نامه را با عنوان ” ساخت و بررسی حسگر زیستی مبتنی بر پراکندگی رامان ارتقاء یافته ی سطحی(SERS) به هدف آشکارسازی مولکول فنیل آلانین موجود در پلاسمای خون کودکان مبتلا به بیماری فنیل کتونوریا” نفیسه شریفی عضو هیات علمی پژوهشکده نانو دانشگاه کاشان بر عهده داشت.

پیش از این نیز وحید اسکندری دانش آموخته کارشناسی ارشد نانو فیزیک دانشگاه کاشان، در جشنواره پایان نامه های برتر ایران- جایزه پروفسور حسابی(دوره دوم) را دریافت کرد.

جشنواره علمی- پژوهشی خیام به صورت سالانه با هدف فراهم نمودن بستری مناسب جهت شناسایی انديشمندان و نخبگان عرصه علم و فناوري بویژه در زمينه­ ریاضیات، نجوم، ادبیَات، خیام ­شناسی، فلسفه و حکمت اسلامی و همچنین ایجاد زمینه برای شناختن و تشویق دانش آموزان و دانشجویانی که امید می رود بتوانند در آینده افراد برجسته ای مانند خیام باشند، سالانه در دانشگاه نیشابور برگزار می شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *