• شناسه خبر : 1919

سه دانش آموز کاشانی مدال نقره المپیاد دهم را کسب کردند

سه دانش آموز کاشانی در دهمین المپیاد دانش آموزی کشور موفق به کسب مدال نقره شدند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان اظهار داشت: علیرضا غیاثیان در المپیاد دانش آموزی علوم فناوری و نانو و دانش آموزان نسرین سمایی و سعیده شاه ملا قمصری در بخش ادبی دهمین المپیاد دانش آموزی موفق به دریافت مدال نقره شدند.

حسین مقنی افزود: رشته نانو در مرحله اول به صورت تستی با مشارکت 17 هزار دانش آموز برگزار شد که 170 نفر به مرحله دوم راه یافته که پس از رقابت در امتحان تستی – تشریحی در نهایت 31 نفر به مرحله سوم راه یافتند.

وی افزود: راه یافتگان به مرحله نهایی دهمین المپیاد دانش آموزی علوم فناوری نانو در پایان دوره عملی، با ارایه نتایج پژوهش و آزمایش هایی كه در قالب گروه های چند نفره و نظارت سرپرستان علمی به رقابت پرداخته که با نظر داوران علیرضا غیاثیان از کاشان موفق به کسب مدال نقره شد.

وی تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در المپیاد ادبی در مرحله اول سال تحصیلی حدود 100 هزار نفر بوده که از این تعداد حدود 100 نفر به مرحله دوم راه پیدا کرده اند که پس از قابت مجدد 42 دانش آموز جواز حضور در مرحله سوم را دریافت کردند.

مقنی خاطرنشان کرد: در مرحله سوم المپیاد ادبی در رقابت بین 42 نفر نسرین سمایی و سعیده شاه ملاقمصری دو دانش آموز کاشانی موفق به دریافت مدال نقره شدند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *