• شناسه خبر : 1873

با دستور استانداری اصفهان:

نصب بنرهای خیر مقدم ممنوع شد

استانداری اصفهان با ارسال مکاتبه‌ای از کلیه‌ی مدیران اجرایی و اداری استان خواست همزمان با هفته دولت از نصب بنرهای خیرمقدم در افتتاح پروژه‌ها، بازدیدها و برگزاری مراسم پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از یک منبع آگاه، مدیرکل روابط عمومی استاندار اصفهان در این مکاتبه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و اشاره به دستور استاندار یادآوری کرده است: این گونه مراسم در هفته دولت در کمال سادگی و به دور از هرگونه تشریفات زائد و پرهزینه برگزار کنند و شایسته است اطلاع‌رسانی و تبلیغات در راستای امیدآفرینی و اعتمادبخشی انجام گیرد.

عباس میرزایی نیا تصریح کرده است: مدیران روابط عمومی سازمان‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها اقناع پذیری و باورپذیری تلاش‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام را مدنظر قرار داده و متناسب با شرایط و فضای عمومی جامعه اطلاع رسانی کنند.

پایگاه خبری اهل کاشانم دستور استاندار اصفهان به دستگاه های اجرایی را به فال نیک گرفته و امیدوار است مدیران اداری و اجرایی شهرستان کاشان برای تحقق همه‌جانبه‌ی تأکید بالاترین مقام اجرایی استان اقدام کنند.

پایگاه خبری اهل کاشانم امیدوار است با دستور صریح استاندار بنرهایی با عبارات «قدوم پرخیر و برکت…» «تصدق وجودتان…»، «وجود پرخیر و برکت…»، «قربان قدمتان…»، «افتخاری دیگر….»، «قدردانی و تشکر…» از منظر عمومی شهر برچیده شده و فرهنگ خدمت بی‌منت، بی‌ریا و برای خدا در جای‌جای شهر و منطقه جایگزین گردد.

لازم به ذکر است به اعتقاد بسیاری از کارشناسان؛ چاپ بنرهای مختلف در مناسبت‌های دولتی و مردمی، شادی و عزا چیزی جز اتلاف سرمایه و آلودگی محیط زیست نیست. شایسته است مدیران روابط عمومی برای ارسال پیام و اطلاع‌رسانی مناسب به ظرفیت تکنولوژی‌‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی اتکاء کرده و سرمایه‌های‌ ملی را در چاه اقدامات پرهزینه، بی‌تأثیر و کم‌بهره نریزند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *