• شناسه خبر : 18214

اظهارات توهین‌آمیز رئیس شورای شهر کاشان

خبرنگارنماها عددی نیستند و مثل مگس روی بدی می‌نشینند!

علی هاشمی طاهری، رئیس شورای شهر کاشان ، در جلسه علنی شورا با حمله کلامی به رسانه اهل کاشانم گفت: خبرنگاران عددی نیستند که برای شورا چالش درست کنند و خبرنگارنماها دوست دارند سیاه نمایی کنند و‌ مثل مگس روی بدی بنشینند!

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سخنان توهین آمیز علی هاشمی طاهری در واکنش به دو توییت «اهل کاشانم» بود، در این دو توییت که متن آنها بدون اشاره به شخص یا دستگاه خاصی بود از «استفاده از خودروی دولتی برای بازگشت به کاشان در سفر اربعین» و «سفر یک مسئول به همراه همسر خود در قالب ماموریت به مشهد مقدس» بود و از نهادهای نظارتی و بازرسی خواستار خاموش کردن شمع‌های بیت المال در تمام امور شهرستان کاشان شده بود.

دو موردی که هر چند بدون نام بردن از شخص خاصی عنوان شده بود اما علی هاشمی طاهری خود را مخاطب آن دانسته بود!

رییس شورای شهر کاشان همچنین در جلسه رسمی شورای شهر کاشان اظهار داشت : فکر نکنم کسانی که این کارها را می کنند، دین داشته باشند، انصاف داشته باشند و آزاده باشند! شورای شهر با شدت تمام در خدمت مردم خواهد بود .

هاشمی طاهری خاطرنشان کرد: شورای شهر کاری با چالش های خبرنگاران ندارند و اثری هم ندارد و  عددی هم نیستند که بخواهند برای شورا چالش درست کنند!

هاشمی طاهری در حالی با این ادبیات توهین آمیز و تاسف برانگیز در میان سکوت دیگر اعضای شورا علیه رسانه اهل کاشانم سخن می گوید که در سابقه کاری او چندین مورد توهین و اخراج خبرنگاران دیده می‌شود!


    مهران مهرانفر
    (2) (0)

    مهران مهرانفر

    ژانویه 9, 2023

    این هاشمی طاهری دیگه بیش از حد شورش را درآورده. آقا کنارش بزنید این آدم مشکل دار و مشکل ساز را. دیگه حالمون ازش بهم میخوره. مگه قحطی آدم است که این آدم دائم با اسحاب رسانه اصطکاک داره و توهین میکنه. یکبار به خبرنگار توهین میکنه یکبار به دیگر اسحاب رسانه یکبار به حجاب بانوان و...... ایشون گند اخلاق هست و باید جایش را به شخصی بدهد که لیاقت مردم این شهر را دارد

    احمد توکلی
    (0) (4)

    احمد توکلی

    فوریه 2, 2023

    درود بر علی هاشمی طاهری. رسانه کثیف اهل کاشانم فکر نمیکنم جرات انتشار این دیدگاه را داشته باشید!

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *