• شناسه خبر : 16893

واکنش فرماندار کاشان به صحبت های اعضای شورای شهر:

300 میلیارد تومان به بیمارستان بقیه الله با پیشرفت 60 درصدی اختصاص خواهد یافت

فرماندار کاشان در واکنش به صحبت های اعضای شورای شهر مبنی بر عدم اختصاص 200 میلیارد تومان بودجه به بیمارستان بقیه الله این شهرستان در سفر ریاست جمهوری گفت: به شرط پیشرفت 60 درصدی این پروژه، حدود 300 میلیارد تومان اعتبار برای آن تخصیص خواهد یافت.

به گزارش اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری کاشان محمدشریف زارعی در خصوص تخصیص بودجه سفرهای استانی برای احداث بیمارستان بقیه الله گفت: بیمارستان بقیه الله کاشان، جز پروژه های زیر 50 درصد بوده که تاکنون درصد پیشرفت احداث آن تنها 20 درصد بوده است.
وی اضافه کرد: در سفرهای استانی رییس جمهور، صرفا برای پروژه های نیمه تمامی که پیشرفت آنها بالای 50 درصد است، بودجه تخصیص داده می شود.
فرماندار کاشان تصریح کرد: تخصیص اعتبار برای بیمارستان بقیه الله در پروژه های نیمه تمام اعلامی فرمانداری نیز وجود داشت اما بودجه ای برای آن مصوب نشده است.
زارعی در خصوص پیگیری های صورت گرفته در شورای اداری استان اصفهان با حضور رئیس جمهور بیان داشت: با پیگیری های انجام شده دکتر عین اللهی، وزیر محترم بهداشت در جلسه شورای اداری استان در حضور رییس محترم جمهور اعلام کردند به شرط پیشرفت 60 درصدی این پروژه، حدود 300 میلیارد اعتبار برای آن تخصیص خواهد یافت.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *