• شناسه خبر : 16785

روستاهای کاشان محلی برای ایجاد خانه ورزش تهیه کنند

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان گفت: برای اعلام جشن تکمیل خانه‌های ورزش روستایی در کاشان، روستاهایی که خانه ورزش ندارند، محلی تهیه کنند تا آن را تجهیز کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مهدی اسدی در حاشیه افتتاح مسابقات مینی فوتبال جام پرچم شهرستان کاشان اظهار کرد: با تجربه بیش از 12سال مدیریت ورزش روستایی امروز 650 روستای استان اصفهان دارای خانه ورزش روستایی است که نخستین خانه ورزش روستایی در سال 93 در روستای آزران از توابع کاشان راه اندازی شد.

وی با اشاره به کشف استعداد فاطمه شبان قهرودی ملی پوش تیم  فوتبال بانوان از مسابقات روستایی افزود: تاکنون 45 خانه ورزش روستایی در کم برخوردارترین روستاهای کاشان با کمک دولتمردان ، مردم و بخشداران و دهیاران افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: مدیریت و هزینه کرد خانه ورزش روستایی به اندازه سه سالن ورزشی هزینه نخواهد داشت که همان  تامین اعتبار آن نیز توسط دهیاری ها و بخشداری ها تامین می شود .

اسدی با بیان اینکه بی ریاترین و کم توقع ترین آدم ها در روستاها زندگی می‌کنند، گفت: اگر یک دهم هزینه هایی که در خیلی از باشگاه از جمله سپاهان اصفهان هزینه می شود در هر استانی برای ورزش روستایی تخصیص می دادند شاید نیمی از مهاجرت روستاییان انجام نمی شد.

 رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اصفهان گفت:  اولین استانی هستیم که جام پرچم را ب ر گزار می کنیم و در آغاز این رقابت‌ها بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ دست لباس به صورت رایگان بین هزار و ۴۶ تیم توزیع کردیم..

اسدی با تاکید بر ایجاد رقابت به جوانان دختر و پسر در مسابقات روستایی گفت: به دهیار آزران تبریک میگم که بیش از ۵۲ تیم از این روستا در مسابقات پرچم ثبت نام کرده اند که بر این اساس علاوه حمایت از این روستا تلاش می کنم دومین خانه ورزش را در این روستا  احداث کنیم.

گفتنی است 323 تیم در کاشان شامل ۱۹۹ تیم در بخش آقایان و ۱۲۴ تیم در بخش بانوان از ۴۴ روستای این شهرستان در مسابقات مبنی فوتبال جام پرچم رقابت می کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *