• شناسه خبر : 16764

افتتاحیه مسابقات جام پرچم در کاشان با حضور 323 تیم

آیین افتتاحیه اولین دوره مینی فوتبال روستایی و بازی های بومی محلی سراسر کشور جام پرچم با رونمایی پیراهن نمادین این مسابقاتدر کاشان برگزار شد.

رئیس هیات روستایی و بازی های بومی محلی  شهرستان کاشان در این مراسم افتتاحیه در تالار شهر اظهار کرد: ۳۰ هزار تیم فوتبال بانوان و آقایان در کل کشور در جام پرچم ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰۴۱ تیم در استان اصفهان و در شهرستان کاشان 323 تیم به رقابت می پردازند.

سیدعلی افراشی افزود: 323 تیم در کاشان شامل 199 تیم در بخش آقایان و 124 تیم در بخش بانوان از 44 روستای این شهرستان در جام پرچم رقابت می کنند.

وی تصریح کرد: در بخش برزک 123 تیم شامل 68 تیم آقایان و 55 تیم بانوان، در بخش نیاسر 93 تیم شامل 62 تیم آقایان و 31 تیم بانوان ، بخش مرکزی 45 تیم شامل 22 تیم آقایان و 14 تیم بانوان و بخش قمصر با 62 تیم دربخش آقایان 38 تیم و بانوان 24 در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم 1401 شرکت می کنند.

وی گفت: روستای آزران از بخش برزک با داشتن 51 تیم شامل 25 تیم در بخش آقایان و 26 تیم در بخش بانوان بیشترین شرکت کننده را در شهرستان کاشان دارد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کاشان خاطرنشان کرد: چهار هزار دست لباس به بازیکنان شرکت کننده در جام پرچم اختصاص داده می شود که سهم هر تیم یک دست لباس و یک توپ فوتبال است.

افزاشی در پایان گفت: مسابقات جام پرچم پس از تاسوعا و عاشورای حسینی ابتدا در سطح روستاها آغاز و منتخبین در سطح بخش به رقابت می پردازند پس از آن نیز منتخبین در سطح شهرستان، استان و کشور با همدیگر رقابت خواهند داشت.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *