• شناسه خبر : 16356

با حضور 12 خواننده کاشانی:

کنسرت گروه روی خط در کاشان اجرا می شود

 کنسرت گروه روی خط به عنوان اولین رویداد موسیقی مردمی کاشان با حضور 12 خواننده در تالار شهر اجرا می شود.

سید مسعود شاکری سرپرست این کنسرت در گفتگو با اهل کاشانم اظهار داشت: در این رویداد موسیقیایی 12 نفر از خوانندگان منطقه کاشان آثار تولیدی خود را در سبک های سنتی و کلاسیک به مدت سه شب از تاریخ 22 تا 24 تیرماه در تالار شهر شهرداری کاشان اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه ایده اولیه این اجرا برای قبل از دوران کرونا بود، گفت: برای انتخاب افراد این کنسرت فراخوان عمومی با هدف استعدادیابی اعلام شد که حدود 80 نفر از خوانندگان منطقه کاشان برای این فراخوان ثبت نام کردند که در نهایت پس از ارزیابی و داوری 12 نفر برای اجرای آثار تولیدی خودشان در کنسرت گروه روی خط انتخاب شدند.

ایده پرداز و طراح کنسرت گروه روی خط افزود: حمید اسدی، مجتبی علیمی، علیرضا جوکار، معین مظلوم، سیدجواد حسینیان (وفایار)، سعید سیاحی (رهام)، مسعود محمدزاده (یارنیک)، علیرضا فلاح، هادی جانی، سعیدرضا معمار، امیرعباس رضی و مبین حسینی در این کنسرت اجرا خواهند کرد.

شاکری در ادامه گفت: پیمان جوینده پور رهبر ارکستر، آرش مختصی مدیر اجرایی و سیدجابر ماجدی تهیه کننده کنسرت گروه روی خط کاشان هستند.

وی با بیان اینکه زمان و نحوه فروش بلیط این کنسرت به زودی اعلام می شود، تصریح کرد: این کنسرت به عنوان اولین رویداد موسیقی مردمی کاشان با هدف استعدادیابی، تولید محتوای مناسب و تشویق علاقه مندان برای پرورش مهارت ها و ذوق موسیقیایی خود در مسیر درست برگزار می شود.

شاکری تجلیل از پیشکسوتان موسیقی کاشان را از برنامه های جانبی این کنسرت دانست و از حمایت های فرمانداری، اداره فرهنگ وارشاد و شهرداری کاشان که شرایطی برای پرورش استعداهای هنر موسیقی کاشان فراهم ساختند تقدیر کرد.


    مهرداد فلاحتی
    (1) (0)

    مهرداد فلاحتی

    جولای 7, 2022

    ای کاش زودتر متوجه شده بودم خیلی دوست داشتم شرکت کنم🥺

    (1) (0)

    جولای 9, 2022

    ۲۲تا۲۴ تیرماه در دو سانس اجرا میشه

    احمدی
    (1) (0)

    احمدی

    جولای 9, 2022

    ۲۲ تا ۲۴ تیرماه در دو سانس اجرا میشه

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *