• شناسه خبر : 16272

کشف ۷ هزار تن سیمان احتکار شده در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از کشف ۷ هزارتن سیمان احتکار شده به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اهل کاشانم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی ، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان از فعالیت فردی در زمینه احتکار سیمان در یک انبار فروش سیمان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد : ماموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی با هماهنگی مرجع قضایی، انبار مذکور را شناسایی و در بازرسی مشترک با نمایندگان اداره تعزیرات و سازمان صنعت ، معدن و تجارت از این محل ۷ هزار تن سیمان احتکارشده به ارزش بالغ بر یکصد میلیارد ریال کشف شد ‌.
فرمانده انتظامی کاشان در تشریح این خبر تصریح کرد : در این خصوص انبار فروش سیمان پلمب ، فرد محتکر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد .
کاکاوند در پایان خاطرنشان کرد: هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاهای اساسی، ارزاق و دیگر نیازمندی های مردم ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان است و پلیس با قاطعیت براساس مقررات با متخلفان برخورد می کند .


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *