• شناسه خبر : 16213

سهم خواهان فوتبال کاشان سفیر گفتمان را ساختند

تیم فوتسال سپاهان اصفهان که انصراف خود از تیمداری در لیگ برتر فوتسال ایران را اعلام کرده بود ،امتیاز خود را به تیم سفیر گفتمان تهران واگذار کرد.



به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، این انتقال در حالی اتفاق افتاده است که پیش از این اخباری مبنی بر آمادگی اصفهانی ها برای انتقال سهمیه خود به کاشان و حفظ این سهمیه در استان اصفهان را داده بوند.
دیدگاهی که با اعلام فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال مبنی بر عدم امکان خروج سهمیه تیم های لیگ برتری از استان های خود قوت بیشتری گرفت و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز بر آن صفحه گذاشت.
اما متاسفانه طی هفته های اخیر بر اثر شیطنت برخی سهم خواهان فوتبال کاشان و مزاحمت های پیاپی با مکاتبات تلفنی و حضور در محل کار مدیران سپاهانی ، باعث شدند تا اصفهانی ها عطای کار را به لقایش ببخشندند امتیاز این تیم را به خارج اصفهان و پایتخت منتقل کنند.
انتقالی که نشان می دهد مدیران و مسیول و متولیان ورزش و مدیریت شهری توان مقابله با حواشی و سهم خواهان این شهر در تمامی عرصه هارا، چه ورزشی و چه سیاسی و اجتماعی را ندارند .
مدیرانی که پیش از هرچیز بدنبال حفظ جایگاه و میز خودشان هستند و خواسته مردم این شهر برایشان چندان اهمیتی ندارد.
گفتنی است پیش از این پایگاه خبری اهل کاشانم، هشدارهایی درباره اتفاقاتی که باعث شود تیم سپاهان اصفهان با وجود امادگی برای اعطای امتیاز تیم فوتسال خود به کاشان این ظرفیت از کاشان گرفته شود. (اینجا بخوانید)


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *