• شناسه خبر : 16061

رئیس بیمارستان بهشتی کاشان خبر داد:

ترخیص 16 مسافر مسموم اتوبوس از بیمارستان بهشتی کاشان

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهیدبهشتی کاشان گفت: ۱۶ نفر از مسمومیت در یک اتوبوس خانوادگی با حال عمومی خوب از این مرکز مرخص شدند.

به گزارش اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی بیمارستان بهشتی کاشان، دکتر ابوالفضل شجاعی اظهار کرد: ساعت ۱۷ روز جمعه سوم تیرماه، تعدادی از مسافران یک دستگاه اتوبوس که در مسیر اتوبان قم_کاشان دچار مسمومیت غذایی با علائم گوارشی شامل تهوع ، اسهال و استفراغ شده بودند ، توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس که به محل اعزام شده بود ، برای انجام اقدامات درمانی به این مرکز منتقل شدند.
وی افزود: در این حادثه ، ۱۶ بیمار دچار حادثه مسمومیت که با حداقل سن ۶ و حداکثر ۵۰ سال داشتند و با آمادگی که کادر درمانی بیمارستان برای چنین حوادث احتمالی دارد، بلافاصله اقدامات تشخیصی و درمانی، برای این بیماران انجام شد.
وی گفت: کادر پزشکی بخش اورژانس و کادر پرستاری این بخش توانستند با انجام اقدامات فوری و لازم شرایط بهبودی این مسافران را تسریع بخشند و پس از چند ساعت انجام اقدامات درمانی ، ۱۶ بیمار بستری شده با حال عمومی مساعد ترخیص شدند.
شجاعی خاطرنشان کرد: با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش مسافرت و احتمال مسمومیت های غذایی ، مسافران نکات بهداشتی و لازم را رعایت کنند تا دچار مسمومیت و بیماری های گوارشی نشوند و سفر بی خطری را سپری نماین


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *