• شناسه خبر : 16030

اختصاص 450 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان آران وبیدگل در سفر استانی رییس جمهور

فرماندار آران و بیدگل از اختصاص 450 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های این شهرستان در سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ارائه گزارشی از سفر استاندار اصفهان و وزیر کشاورزی به شهرستان آران و بیدگل، مصوبات این سفرها را 29 مورد ذکر کرد و افزود: این میزان اعتبار جهت طرح های عمرانی، راهسازی، کشاورزی، فرهنگی و بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل در نظر گرفته شده است که 70 میلیار تومان آن جهت تکمیل بیمارستان امام حسن آران و بیدگل می باشد.

وی گفت: پروژه جاده گرمسار، ورامین و چرمشهر یکی از بزرگترین و ضروری ترین پروژه های این شهرستان به طول 120 کیلومتر است که 48 کیلومتر آن در استان اصفهان و بقیه از استان‌های قم و تهران می‌گذرد که در حال حاضر برای ساخت آن نیاز به 1800 میلیارد تومان اعتبار هست.

وی همچنین از حضور معاون وزیر بهداشت و درمان و بازدید ایشان از بیمارستان‌های ثامن و امام حسن آران و بیدگل و همچنین مراکز بهداشت نوش آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد در جریان سفر استانی رییس جمهور خبر داد.

رضایی در ادامه تصریح کرد: در جریان سفر اعضای هیات دولت بصورت تلفنی با معاون وزیر راه و شهرسازی پیرامون بهسازی جاده نوش آباد به فیض آباد و همچنین روکش آسفالت جاده ابوزیدآباد به کاشان هم بصورت تلفنی صحبت و قول‌های مساعدی گرفته شد.

فرماندار آران و بیدگل مشکلات اصلی این شهرستان را در چهار حوزه آب، راه، درمان و تاغ دانست و از سفر معاون منابع طبیعی کشور به همراه مدیرکل استان جهت رایزنی برای گسترش شهرک‌های صنعتی قدس، هلال و سلیمان صباحی و نیز چندین پروژه ورزشی که جهت توسعه و تکمیل با مشکل تاغزارها مواجه هستند، اطلاع رسانی کرد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: که هدف اصلی این سفرها، ارتباط بیشتر مسوولین با مردم و دیدن مشکلات آنها از نزدیک و همچنین اختصاص بودجه و اعتبارات جهت اتمام پروژه های نیمه تمامیست که در شرایط اقتصادی فعلی، لازم و ضروری به نظر می رسد.

خبرنگار: مهدی آریا


    مهدی
    (0) (0)

    مهدی

    ژوئن 22, 2022

    مهم ترین نیاز شهرستان آران و بیدگل در حوزه را در حال حاضر اتصال کنارگذر احداث شده به میدان امام علی است که فقط نیاز به احداث یک دهانه پل زیر گذر یا روگذر در محل راه آهن را دارد. چرا که آزاد سازی مسیر ازمیدان امام علی جنب دارالسلام تا تقاطع جاده ابوزید آباد انجام شده و با تکمیل این فسمت عبور و مرور خودروهای سنگین بخصوص تریلر های فولاد کویر از این مسیر خواهد بود وراه دسترسی به اتوبان قم، اصفهان هموار می شود، تاخیر در اجرای این پل باعث اتلاف سرمایه و هزینه های اضافی برای شهر های کاشان و آران و بیدگل به دلیل عبور این خودروها از داخل شهر می شود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *