• شناسه خبر : 1596

فرماندار کاشان مطرح کرد:

مسوولان از قدرت و ارتباطات رسانه استفاده کنند/ تاکید بر حمایت از رسانه های محلی کاشان

فرماندار کاشان به مناسبت ۱۷مرداد ماه روز گرامی داشت "مقام خبرنگار" به همراه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان با خانواده خبرنگار و فعال رسانه ای فقید، رضا صفی پور دیدار و از تعدادی از دفاتر رسانه های کاشان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی ف رمانداری کاشان علی اکبر مرتضایی در این بازدی ها ضمن گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید صارمی، ۱۷ مرداد را به جامعه بزرگ اطلاع‌رسانی شهرستان کاشان تبریک گفت و افزود: بیان حقایق و صیانت از حقوق شهروندی، امر خطیری است که اکنون بخش عمده ای از آن بر عهده خبرنگاران و اهالی رسانه است..
وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی دقیق و بهنگام اظهار داشت: اصحاب رسانه در شفاف سازی و آگاهی بخشی به شهروندان از جایگاه منحصری برخوردارند
وی اضافه کرد: خبرنگاران باید علاوه بر تخصص و تجربه، اهل انصاف و صداقت باشند و اخبار را بدون دخالت دیدگاه های شخصی و جناحی بندی های سیاسی، قومی و محلی منعکس کنند.

وی افزایش سطح اعتماد عمومی شهروندان را یکی دیگر از رسالت های رسانه دانست و تصریح کرد: در شرایط فعلی حاکم بر کشور و وضعیت ویژه در بخش اقتصاد، چنانچه اخبار اقدامات به صورت شفاف به جامعه منتقل شود علاوه بر دلگرمی مردم و تقویت روحیه امید و نشاط اجتماعی از بروز بسیاری از فساد ها و رانت ها پیشگیری خواهد شد.

فرماندار کاشان نهادینه شدن فرهنگ پاسخگویی در مسوولان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و عمومی و همچنین مسوولان روابط عمومی می بایست با رسانه ها به عنوان رکن اساسی جامعه، تعامل و ارتباط نزدیک تری برقرار کنند

مرتضایی خاطرنشان کرد: مسوولان از قدرت و ارتباطات رسانه برای انعکاس اقدامات و دستاوردها، شفاف سازی و فراهم آوردن زمینه ارائه خدمات مطلوب به مردم بهره مند شوند.

وی حمایت از رسانه های محلی را یکی از برنامه های سال ۹۸ برشمرد و تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان به عنوان متولی اصلی رسانه و مطبوعات، مشکلات مطرح شده از جمله تامین کاغذ، توزیع عادلانه آگهی ها، تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران کاشان و کارت خبرنگاری را از طریق مرکز استان پیگیری و گزارش کند.

مرتضایی در پایان از برگزاری گردهمایی مشترک خبرنگاران و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و عمومی شهرستان کاشان خبر داد و افزود: با هدف تکریم اصحاب رسانه و تقویت پیوند روابط عمومی ها با رسانه گردهمایی مشترک خبرنگاران و مدیران روابط عمومی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

 

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *