• شناسه خبر : 15949

بیمارستان بقیه الله کاشان می تواند تا دو سال دیگر به بهره برداری برسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در صورت حمایت دولت و تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان بقیه الله این پروژه تا دو سال دیگر به عنوان بیمارستان جایگزین بهشتی این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، کوروش ساکی در جلسه شورای اداری با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر کشاورزی به عنوان نماینده رئیس جمهور در سفر هیات دولت به استان اصفهان در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به فرسودگی بیمارستان شهید بهشتی کاشان افزود: طرح جایگزینی بیمارستان شهید بهشتی از چهار سال پیش آغاز شده است اما به دلایل مختلف این طرح متوقف شد.

همچنین رحمت الله فیروزی نماینده مردم نطنز، بادرود وقمصر در این جلسه شورای اداری با تاکید بر استقرار نمایندگان ادارات در بخش کامو و چوگان اظهار داشت: سزاوار نیست مردم حدود 90 کیلومتر رفت و آمد کنند تا امور اداری خود تا مرکز شهرستان را انجام دهند.

وی ضمن تاکید بر رفع معضل معدن کامو و نگرانی‌های مردم منطقه از آسیب‌هایی که به چشمه این منطقه وارد می شود، گفت: توجه ویژه به محورهای مواصلاتی و ساماندهی طرح فاضلاب قمصر و اتمام آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

فیروزی با انتقاد از عدم وضعیت مناسب حوزه ورزشی در بخش قمصر ابراز داشت: هنوز برخی از روستاهای بخش قمصر، جوشقان و کامو دارای مشکل اینترنت هستتد و لازم است در این زمینه اقدام اساسی صورت پذیرد


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *