• شناسه خبر : 15935

دو حکم زمین خواری در قمصر کاشان اجرا شد

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از اجرای دو حکم زمین خواری و رفع تصرف اراضی ملی واقع در شهر قمصر به مساحت دو هزار و 915 متر توسط عوامل انتظامی قمصر و یگان حفاظت این اداره خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به رفع تصرف اراضی ملی در کاشان اظهار داشت: در راستای تثبیت حقوق عامه و دستور دادستان شهرستان کاشان اجرای حکم رفع تصرف اراضی ملی واقع در شهر قمصر به مساحت یک هزار و 800متر مربع به ارزش 70میلیاردریال توسط عوامل انتظامی قمصر و یگان حفاظت اداره شهرستان کاشان انجام شد.
آراسته افزود: در دیگر اجرای حکم دادستان کاشان اجرای حکم رفع تصرف اراضی دولتی صادره از شعبه دو اجرای احکام کیفری به مساحت یک هزار و 115متر مربع واقع در پلاک 604 فرعی از 252 اصلی شهر قمصر به ارزش تقریبی 25 میلیاردریال توسط عوامل کلانتری قمصر و یگان حفاظت شهرستان انجام شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به برگزاری مناقصه پنج پروژه راه و شهرسازی این شهرستان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پروژه‌ها به 175 میلیارد ریال می‌رسد و پیمانکار پس از صلاحیت انتخاب می‌شود.


    وحید محمدی
    (3) (0)

    وحید محمدی

    فوریه 7, 2023

    سلام بنده وحید محمدی مدتی پیش یه قطعه زمین درابرنکوه خریدم اما در حال حاضر ۳سال برشکست شدم و بیکارم خواهشن کاری برایم کنید سپاس

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *