• شناسه خبر : 15915

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی خبر داد:

سه رویداد ملی گردشگری برای کاشان پیش بینی شده است

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها حداقل سه رویداد ملی مرتبط با گردشگری کاشان پیش بینی شده و حمایت‌های لازم از لحاظ مالی و اطلاع‌رسانی ها انجام خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اصغر شالبافان در حاشیه افتتاح اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار در جمع خبرنگاران افزود: کاشان
به دلایل متعدد توانسته نقش خود را در گردشگری داخلی و ورودی ایفا کند، بنابراین لازم است برای حفظ این پیشگامی تنوع محصولات باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه روند توسعه گردشگری در منطقه کاشان باید به گونه‌ای باشد که مسافران و گردشگران به کاشان در محدوده زمانی خاص سفر نکنند، افزود: در اقصی نقاط شهرستان کاشان به ویژه در روستاها امکان این وجود دارد که ظرفیت گردشگری به نقاط خاص محدود نشود.

شالبافان با بیان اینکه کاشان به جهت ظرفیت‌های متنوع گردشگری نقش قابل توجهی را در این زمینه ایفا می‌کند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی وزارت خانه برای کاشان تنوع مقاصد گردشگری با تاکید بر روستاهای گردشگرپذیر است.

مجموعه اقامتی عمارت ماندگار با سه هزار متر مربع مساحت و چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع زیر بنا دارای ۱۷ اتاق و رستوران با حضور معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد.

همچنین معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در سفر صبح خود به مناسبت هفته صنایع دستی از مرکز صنایع دستی کاشان نیز بازدید کرد .


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *