• شناسه خبر : 15893

دهیار روستای دره کاشان:

پارک بزرگ دربند دره 80 درصد پیشرفت داشته است

سرپرست دهیاری روستای دره کاشان از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی پارک بزرگ دربند دره به مساحت هشت هزار متر مربع خبر داد.

محمود فردوسی نژاد در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم افزود: فازهای اول و دوم پارک بزرگ دربند روستای دره در فضایی مجاور دامنه کوه با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان در حال اجرا است تا پس از تکمیل در ماه های آینده برای استفاده عموم افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی بزرگترین مزیت نسبی روستای دره را فعالیت های تفریحی و تفرجگاهی دانست و گفت: پارک بزرگ دربند دره به صورت پلکانی دارای فضاهای متنوع
شامل فواره های هوشمند، سکوهای نشیمن، سکوی نماز، باربیکیو، آلاچیق، سردرب ورودی، آبنما، آبخوری و سرویس بهداشتی، با بهره گیری از متنوع ترین مصالح ساختمانی ساخته می شود.

سرپرست دهیاری روستای دره با اشاره به اینکه این روستا تنها روستای هدف گردشگری بخش مرکزی کاشان است، تصریح کرد: روستای دره جزو صد روستای اکوتوریستی کشور می باشد که روزانه کوهنواردان، طبیعت گردان و علاقمندان به مناطق بکر از جاذبه گردشگری طبیعی این روستا بازدید به عمل می آورند.

فردوسی نژاد در پایان با تقدیر و تشکر از حمایت های محمدرضا قاسمی، بخشدار مرکزی کاشان و اعضای شورای اسلامی روستا دره خاطرنشان کرد: با بهره برداری از پارک بزرگ دربند دره علاوه بر آسایش برای اهالی روستا، گردشگران و کوهنوردان، پتانسیل بالایی برای منطقه در جاذبه های طبیعی و گردشگری منطقه خواهد بود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *