• شناسه خبر : 15567

دانشگاه ۲۰۰ میلیار تومان از بیمه‌ها طلب دارد، کرونا سیستم درمان را ضرر ده کرد

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، کورش ساکی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان یک سری درآمدهایی دارد، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیش از 200 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر طلب داریم که شامل تامین اجتماعی، خدمات درمانی و دیگر سازمان‌ها است.


وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود، افزود: دانشگاه علوم پزشکی از جمله نهادی است که توقف در کار آن وجود ندارد و از این رو به مدیران مالی اجازه داده می‌شود یک سری اعتبارات را جا به جا کنند تا سال را به پایان برسانند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه هر بودجه آیتم‌هایی دارد، ابراز داشت: ما نمی‌توانیم بگوئیم درمان، واکسیناسیون و یا هرگونه اقدامات درمانی مردم به دلیل تخصیص بودجه روی زمین بیفتد و از این رو با جا به جا کردن اعتبارات اعتبار بخشی که که باید تامین شود، محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه از پایه و اساس تمامی سیستم را مورد بررسی قرار دادیم، گفت: تمامی موارد ریز و درشت مورد بررسی قرار داده می‌شود و برنامه‌های خوبی در راستای توسعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نظر گرفته شده است و معضلات و مشکلات شناسایی و یک به یک رفع می‌شود.

ساکی با بیان اینکه کرونا عوارض شدیدی را وارد کرد،  تصریح کرد: سیستم درمان را به سمت ضرر دهی برد و از این رو باید این سیستم را ساماندهی کرد تا درآمد و هزینه‌ها با یکدیگر همخوانی داشته باشد و متضرر نشوند.

وی ضمن اشاره به ضعف‌های دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد: این دانشگاه دانشکده داروسازی ندارد و حوزه‌های آن باید تقویت شود و خیران در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند و بخش‌های دانش‌بنیان باید توسعه پیدا کند چراکه کاشان از وجود مردمانی بسیار سخاوتمند و دلسوز بهره‌مند است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *