• شناسه خبر : 1546

اعضای شورای نظارت بر نمایش کاشان معرفی شدند

اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش کاشان در مراسمی احکام خود را از معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اظهار داشت: اعضای پنج نفره شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش کاشان طی احکام جداگانه ای به مدت دو سال توسط مدیرکل اداره قرهنگ و ارشاد استان اصفهان منصوب شدند.
.
محمد نظافتی افزود: محسن خسروی، احمد صابرطحان، سیدعبدالرضا تولیت، حسین سنگین باف و علیرضا فائض پور اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش کاشان را تشکیل می دهند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان د مراسم معارفه اعضای شورای نظارت کاشان گفت: این شورا وظیفه ی خطیری در پاسداری از ارزش ها و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی دارد.

محمد علی جعفری افزود: در بحث تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی غرب یکی از راه های نفوذ در حوزه ی تئاتر است که این موضوع رسالت شما را سنگین تر می کند.

جعفری ابراز امیدواری کرد: شورای جدید ارزشیابی و نظارت کاشان با همراهی مسوولین و هنرمندان شهرستان در راه هدایت و اعتلای تئاتر کاشان گام های موثری بردارد.

شایان ذکر است شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش به استناد تبصره ی یک ماده ی ۳ سیاست هنرهای نمایشی مصوب 26 بهمن 78 شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

طبق مفاد مصوبه ی مذکور تمامی نمایش ها اعم از مذهبی، سنتی، شادی آفرین و تفریحی با زمان های کوتاه، متوسط و طولانی که در تالارهای تئاتر، یا تالارها و فضاهای دولتی و غیر دولتی به نمایش گذاشته می شود باید دارای پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد .


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *