• شناسه خبر : 15223

ثبت‌نام ۲۱ هزار کاشانی در طرح جهش مسکن، ثبت‌نام مجردها تا پایان سال تمدید شد

مجتبی آراسته معاون مدیرکل و رییس راه و شهرسازی کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم گفت: بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، مهلت ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال در طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال جاری تمدید شد.


رییس راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: نام‌نویسی از مردان مجرد بالای ۲۳ سال در سامانه جامع طرحهای حمایتی مسکن (نهضت ملی مسکن) قرار بود تا ۲۰ بهمن ماه به پایان برسد که با اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی این مهلت تا پایان سال ۱۴۰۰ تمدید شده است.

وی گفت: بر این اساس چنانچه افرادی به هر دلیلی نتوانسته‌اند در سامانه ثبت‌نام کنند تا آخر سال می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن به آدرس saman.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

آراسته خاطرنشان کرد: در تاریخ ۲۰ دیماه سامانه طرح نهضت ملی مسکن به مدت یکماه برای کاشان و تمامی شهرهای استان اصفهان بازگشایی شد که مهلت نیز تمدید و متقاضیان این شهرها نیز می‌توانند تا پایان سال در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی بیان داشت: از ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ که ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن آغاز شد تا کنون مجموعاً حدود ۲۱ هزار نفر در کاشان متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بوده و اقدام به ثبت‌نام کردند.


    سیدحسن ناصری
    (0) (0)

    سیدحسن ناصری

    ژانویه 30, 2023

    سلام‌ثبت‌نام‌مسکن‌مجردم‌۳۵ساله

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *