• شناسه خبر : 15180

شکواییه یک سازمان مردم نهاد در کاشان از احداث کارخانه سرب

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سازمان مردم نهاد جمعیت کویر سبز کاشان با توجه به ساخت کارخانه سرب در کاشان از این واحد تولیدی به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی شکایت کرد.

دربخشی از این شکواییه که یک نسخه از آن به این رسانه ارسال شده، آمده است که بر حسب مقررات و ضوابط استقرار واحدهای صنعتی، تولیدی، صنعتی و معدنی واحدهای سرب و روی در رده هفت یا خطرناک ترین دسته قرار گرفتند و می‌بایست رعایت فواصل مناسب به همراه مطالعات ارزیابی محیطی و اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های قانونی با دقت و صحت انجام گیرد.

در ادامه شکواییه عنوان شده؛ قرار گرفتن این کارخانه در حوزه مجاورت آبریز به عنوان تهدیدی بزرگ علیه آب های زیرزمینی و بادهای خشک و غالب منطقه قلمداد می شود و قرار گرفتن این کارخانه در نزدیکی بزرگترین قطب تولید مواد لبنی منطقه دغدغه بیشتر کنشگران و فعالیت محیط زیست و سلامت را به دنبال داشته است.

در پایان این شکواییه که خطاب به دادستان کاشان نوشته شده از روند احداث کارخانه سرب شکایت شده و از دادستان تقاضا شده که به این «رخداد نگران کننده» ورود کند و از ادامه فعالیت عمرانی و نصب تجهیزات کارخانه جلوگیری کند.

گفتنی است روح اله دهقانی دادستان کاشان صبح امروز در نامه‌ای به فرماندهی کلانتری مشکات دستور جلوگیری از هرگونه فعالیت اجرایی کارخانه تا زمان صدور و اخذ مجوز را صادر کرد.


    (0) (0)

    فوریه 9, 2022

    اخه یکی نیس بهشون بگه بی ناموسا با محیط زیست مسوم شدن آب های زیر زمینی و الودگی هوا . میخواین چه بلایی سرماها بیارین بسدون نیس اون از سایت هسته ایتون که پدر مردم رو دراورد اونواع سرطان. نازایی و عقیم شدن مردم سقط جنین دیگه چه بلایی میخواین سر مردم بیارین که نیاوردین. بی شرفا برید به فکر این باشید چه طورآب رو ذخیره کنید چه طور آلاینده ها رو کم کنید چه کمکی میتونید به محیط زیست بکنید به این چیزا فکر کنید نه به فکر پرشدن پول جیب خودتون و رفاه زن و بچتون باشید که خدا انشاءالله اول دامن خودتون رو بگیره بعد زن و بچه تون رو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *