• شناسه خبر : 15112

فوتبال کاشان در بلاتکلیفی سهم‌خواهان

بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره سید محمدرضا متشکره معاون مالی و اداری شهردار کاشان سکان فوتبال این شهر را عهده دار شد.


متشکره ،در آغازین روزهای پذیرش این مسولیت پرمخاطره برای جلب نظر اکثریت فوتبالی های شهر جلسات متعددی با چهره های جوان و پیشکسوت این عرصه برگزار کرد، تا بعد از حدود دوماه انتظار مسیولیت کمیته های تحت نظر خود را به هردوطیف جوان و پیشکسوت بسپارد.

تصمیمی که در نخستین ساعاتش، با استعفای چهره های جوان و جویای نام و پر انگیزه از کمیته های اعلامی همراه بود تا شرایط را برای رییس جدید سختتر از قبل نمایند تا جایی که زمزمه های استعفای رییس جدید نیز شنیده شد.

دلسوزان و عاشقان فوتبال کاشان در تماس‌های مکرر با «اهل کاشانم» خواستار ورود و انعکاس خواسته‌هایشان شدند.

بمنظور اطلاع و آگاهی بیشتر از احکام صادره و استعفاهای رخ داده با وحید داروغه دبیر هییت فوتبال کاشان تماس گرفتیم، وی در نخستین تماس از تغییرات قریب الوقوع در احکام صادره ظرف چند روز آینده سخن گفت و خواستار صبر و تامل رسانه‌ها و اهالی فوتبال تا آخرین روزهای دیماه شد.

اما پس از اتمام دیماه و شروع ماه بهمن شنیده ها حکایت از اعلام اسامی جدید در روز سه شنبه با حضور نمایندگان هییت فوتبال استان دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان کاشان نیز از غیر رسمی بودن حکم های صادره و استعفاها خبرداد و افزود: هیچ حکمی بصورت رسمی به این اداره ابلاغ نشده است و تنها اسامی اعلامی از طریق فضای مجازی بوده است.

حال باید دید رییس جدید هییت فوتبال، رییس اداره ورزش و جوانان و نمایندگانشان درون اتاقهای بسته، با به میان کشیدن پای هییت استان در انتصابات چه هدفی را دنبال می‌کنند.

واکنش، رییس هییت فوتبال کاشان و رییس اداره ورزش و جوانان با استعفاهای صورت گرفته و احکام اعلام شده چه خواهد بود؟
آیا استعفای مدیران جوان و با برنامه، مورد پذیرش قرار خواهد گرفت و شاهد حضور بیشتر پیشکسوتان و آقازاده ها در راس کمیته های فوتبال خواهیم بود؟!

و یا نیروهای جوان و باانگیزه، جایگزین پیشکسوتان آزمون پس داده خواهند شد.


تصمیمی که سرنوشت هزاران جوان، نوجوان و نونهال در گرو آن است و شاید اگر روسای قبلی پیش از این تصمیمات درستی اتخاذ کرده بودند، امروز شاهد حضور و ظهور استعدادهای پرشماری چون احسان حاج صفی و جواد کاظمیان در فوتبال کاشان و ایران بودیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *