• شناسه خبر : 14935

جوانان مجرد بالای ۲۳ سال می‌توانند برای مسکن ملی ثبت نام کنند

مجتبی آراسته در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به اجرای طرح‌های ملی مسکن در کاشان اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی با توجه به حیطه وظایفی خود نسبت به تامین اراضی مورد نیاز این طرح‌ها اقدام کرده است.


وی ضمن اشاره به تلاش های صورت گرفته در زمینه تخصیص اراضی مورد نیاز در شهرهای هفت گانه شهرستان کاشان افزود: با عنایت به پیگیری های صورت گرفته 140هزار مترمربع از اراضی شهرهای هفت گانه کاشان ویژه طرح اقدام ملی مسکن کارگذاری شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه یک هزار و 325 هکتار از اراضی شهرستان کاشان در شهرهای هفت گانه کاشان جهت طرح جهش مسکن معرفی شده است، ابراز داشت: این اراضی در شهرهای کاشان، قمصر، نیاسر، برزک، مشکات، جوشقان قالی و کامو و چوگان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته الحاق این اراضی به موارد مورد نظر صورت می‌پذیرد، گفت: سامانه ثبت نام کاملا باز است و با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام می‌توانند اقدام کنند.

معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن اشاره به باز بودن سایت ویژه جوانان بالای 23 سال مجرد تصریح کرد: در موقع تحویل تعهد ازدواج یکی از شروط تحویل مسکن است و در صورت عدم ازدواج قیمت کارشناسی روز ملاک عمل است.


    محمد
    (0) (0)

    محمد

    ژانویه 18, 2022

    اسم این سامانه چیه ؟؟

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *