• شناسه خبر : 1485

انتخابات هیات رئیسه شورای شهر کاشان:

رسول زاده رئیس و مفرح نایب رئیس شورا شدند

در انتخابات هیات رئیسه شورای شهر کاشان علی رسول زاده به عنوان رئیس و علیرضا مفرح به عنوان نایب رئیس شورا در سال سوم دوره پنجم انتخاب شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در صد و دوازدهمین نشست رسمی با موضوع انتخاب هئیت رئیسه سال سوم دوره پنجم شورای کاشان که صبح یکشنبه سیزدهم مردادماه برگزار شد رئیس، نائب رئیس، خزانه دار و منشی اول و دوم بر اساس رای گیری اعضای شورا انتخاب شدند.

در رقابت برای انتخاب رئیس شورا علی رسول زاده 5 رای و علیرضا پورعسگری 4 رای داشتند تا بر این اساس رسول زاده برای سومین سال متوالی به عنوان رئیس شورای شهر کاشان انتخاب شود.

برای انتخاب نایب رئیس شورای شهر تنها علیرضا مفرح کاندید شد که توانست با کسب 8 رای موافق و یک رای سفید عهده دار مسوولیت نایب رئیسی شورا کاشان در سال سوم دوره پنجم شود.

در رقابت برای انتخاب خزانه دار شورا، علی هاشمی طاهری تنها کاندید شد که با 5 رای موافق و 2 رای مخالف و 2 رای سفید عهده دار این مسوولیت شد.

همچنین عفت پدرام فر و سید مهدی ناظم رضوی تها کاندیداهای منشی اول و منشی دوم شورا بودند که بر اساس رای گیری پدرام فر و ناظم رضوی هر کدام با 5 رای موافق و 4 رای سفید توانستند به عنوان منشی اول شورا و منشی دوم شورا برگزیده شوند.

طبق قانون مدت مسوولیت هیات رئیسه شورای شهر کاشان یکساله خواهد بود.

 

 

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *