• شناسه خبر : 14747

شهروند وظیفه شناس کاشانی کیف حاوی دلار را به صاحبش بازگرداند

یک شهروند کاشانی که در اطراف اتوبان امیرکبیر کاشان، کیف حاوی دلار و مدارک را پیدا میکند، متوجه می شود صاحب کیف یکی از پزشکان کشور است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم،این شهروند وظیفه شناس با پیگیری های اینترنتی از سوی خانواده خود، مشخصات پزشک و بیمارستان محل کار پزشک را پیدا می‌کند و با او تماس می‌گیرد.

بابک نخعی پزشکی که کیف خود را گم کرده بود در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم در این باره می‌گوید: در حین تردد از محور اتوبان امیرکبیر کاشان، کیف خود حاوی تمامی مدارک پزشکی، شخصی و بانکی خود را گم کردم.

وی با بیان اینکه در این کیف مقدار یک هزار و 200 دلار نیز پول وجود داشت: با وجود آنکه از این پیشامد بسیار ناراحت بودم شخصی به بنده تماس گرفت و از پیدا شدن این کیف خبر داد و بسیار از این موضوع خوشحال شدم.

این دندانپزشک با بیان اینکه شخصی که کیف مرا پیدا کرده است، کاشانی بوده است، ابراز داشت: هنوز هم انسان‌های شریفی وجود دارد که وجدان دارند و با وجود آنکه این فرد کاشانی از تمکن مالی کافی نیز برخوردار نیست اما از دریافت هدیه نیز خودداری کرد اما بنده در صدد هستم تا برای این اقدام وی هدیه ای را به رسم تشکر و قدردانی به دستشان برسانم.

لازم به ذکر است عباس کرم بابایی، شهروند اهل مشکات کاشان مدارک و پول‌های این پزشک را که در اتوبان امیرکبیر کاشان پیدا کرده بود طی هماهنگی با وی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با رعایت کامل امانتداری تحویل او می‌دهد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *