• شناسه خبر : 14739

برخی کالاها در کاشان چند نرخی است، در چند نقطه شهر بازارچه عرضه مستقیم کالا ایجاد شود

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: اکیپ‌های نظارت و بازرسی با افزایش گشت‌های روزانه در سطح شهرستان تا شب عید بر قیمت‌ها نظارت خواهند داشت و با تخلفات به شدت بر خورد می‌کنند.


فرماندار کاشان تاکید کرد: چند نرخی بودن برخی کالاها در شهر کاشان زیبنده شهری مانند دارالمومنین کاشان نیست و تیم‌های نظارت و بازرسی باید تمام تلاش خود را در جهت متعادل و یکسان کردن قیمت‌ها با نرخ‌های مصوب بکار گیرند.

رییس کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاشان افزود: به منظور کنترل بیشتر و متعادل ساختن قیمت‌ها، باید در ۳ یا ۴ نقطه شهر بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا ایجاد شود و مایحتاج مردم به ویژه کالاهای اساسی به وفور به مردم عرضه شود.

مرتضایی گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که هیچ گاه انبارها خالی از کالا نشود و همیشه موجودی انبارهای کالا و سردخانه‌های میوه کفاف نیاز مردم و بازار را بدهد.

علی اکبر مرتضایی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با تخلفاتی نظیر گران فروشی و کم‌فروشی و به ویژه احتکار کالا به شدت برخورد شود و قیمت‌هایی که بدون ضابطه بالا رفته به نرخ مصوب تنظیم بازار بازگشته و تعادل و یکسان سازی قیمت‌ها محقق شود.

فرماندار در پایان سخنان خود گفت: با نظارت و اقدام به موقع و ایجاد بازارچه های کالاهای اساسی در چند نقطه شهر آرامش را به بازار و جامعه باز می‌گردانیم و از شهروندان شریف کاشانی درخواست داریم بجای خرید کاذب، به اندازه نیاز روزانه خود و خانواده اقدام به خرید کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *