• شناسه خبر : 14694

نرخ جدید کباب در کاشان مورد تایید صنف نیست

رئیس بازرسی اصناف شهرستان کاشان در واکنش به انتشار خبری مبنی بر افزایش قیمت کباب گفت: با توجه به اینکه صنف کباب و رستوران درگروه دو قیمت گذاری هستند روند قیمت گذاری ابتدا باید صنف مربوطه جلسه‌ای به منظور قیمت گذاری برگزار کند. 

حسین عابدی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به جزئیات روند قیمت گذاری افزود: پس از برگزاری جلسه صنف نامه‌ ای را به اتاق اصناف ارسال کرده و قیمت پیشنهادی را ارائه می‌دهد و این قیمت درجلسه‌ای با حضور اتاق اصناف یا کمیسیون اقتصادی وانجمن حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان واتحادیه  مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از بررسی و تایید نرخ به اداره صمت ارسال درصورت تایید رییس کمیسیون نظارت نرخ جدید قابل اجرا است و واحدهای صنفی مجاز به عرضه زا نرخ جدید هستند.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از روند فوق در زمینه قیمت کباب در کاشان صورت نگرفته است، گفت: برخی اخبار مبنی بر افزایش نرخ جدید کباب در کاشان منتشر شده که این نرخ مورد تایید نیست و تکذیب می‌شود و باید واحدهای صنفی بر اساس نرخ قبلی قیمت هر سیخ کباب را عرضه کنند.

عابدی ضمن تاکید بر اعلام تخلفات واحدهای صنفی از سوی شهروندان تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت گرانفروشی  با تلفن 124 اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان و یا 55467578 بازرسی اصناف اعلام کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *