• شناسه خبر : 14528

قطع غیرمجاز درختان در قمصر، هیچ مسئولی پاسخگو نیست

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، بر اساس دریافت چند ویدئو از مخاطبان این رسانه مبنی بر قطع غیرمجاز درختان در شهر قمصر کاشان این موضوع را از مسئولان مختلف شهری در قمصر کاشان پیگیری کردیم.



رئیس شورای شهر و شهرداری قمصر کاشان مسئولانی بودند که پایگاه خبری اهل کاشانم، بالغ بر یک هفته برای ارتباط با این دو مقام مسئول پیگیری لازم را انجام داد تا بالاخره با رئیس شورای شهر قمصر موفق به صحبت شدیم اما این مقام مسئول از پاسخ صرف نظر کرده و به شهردار ارجاع داد.

طی تماس با شهردار قمصر نیز وی با بیان اینکه 10 روز از انتصاب وی در شهرداری قمصر می گذرد، اظهار داشت: در این زمینه از طریق روابط عمومی جوابیه ای مکتوب ارسال می شود تا در مورد بهره برداری قرار بگیرد.

طی پیگیری های متعدد از روابط عمومی شهرداری قمصر کاشان متاسفانه هیچ جوابیه ای به پایگاه خبری اهل کاشانم ارسال نشده و تماس های خبرنگار این پایگاه خبری نیز از سوی مسئول روابط عمومی بی پاسخ می ماند.

لازم به ذکر است شهردار جدید قمصر عنوان کرده که از طریق بنر از مردم درخواست کردیم که هرگونه موردی را به شهرداری اطلاع دهند و در مدت 10 روز انتصاب هیچ موردی از قطع درختان در شهر قمصر کاشان مشاهده نشده است.

حال این سوال مطرح است که مهندس ولی پناه به راستی 10 روز از انتصاب وی به سمت مدیریت شهری شهر قمصر کاشان می گذرد یا این مدت بیشتر است و از سوی دیگر چرا شهرداری قمصر حاضر به ارائه جواب به پایگاه خبری اهل کاشانم نیست؟


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *