• شناسه خبر : 14350

شش طرح گردشگری در کاشان در کمیسیون ماده پنج به تصویب رسید

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان؛ حسین عبداله زاده در جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون ماده ۵ شهرستان گفت: در این جلسه بالغ بر ۲۰ پرونده درخواست تعیین یا تغییر کاربری شهروندان واقع در شهرهای کاشان و قمصر مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: شش طرح گردشگری شامل هتل و مجتمع گردشگری، یک طرح مجتمع بزرگ تجاری خدماتی و یک سایت اداری مهم ترین پرونده هایی بود که پس از چندین جلسه بررسی های فنی و کارشناسی، به تصویب اعضای کمیته کارشناسی کمیسیون ماده ۵ رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان بیان داشت: در جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون ماده 5، بالغ بر ۱۲ پرونده مربوط به طرح های مسکونی شهروندان در دو شهر کاشان و قمصر مورد بحث، بررسی وتبادل نظر قرار گرفته و به تصویب رسید.

گفتنی است جلسه کمیته کارشناسی کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورای عالی معماری و شهرسازی به ریاست مهندس حسین عبداله زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و به دبیری رییس اداره راه و شهرسازی و با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی شهر و همچنین تنی چند از روسای دستگاه های اجرایی به عنوان اعضای کمیسیون در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *