• شناسه خبر : 14129

برزک؛ رکورددار بارش در روزهای گذشته، افزایش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا تا پنجشنبه

عباس ارغوانی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با بیان اینکه حداکثر دما در 24 ساعت گذشته 13 درجه و حداقل دما پنج درجه سانتیگراد بوده است، اظهار داشت: شرایط دمایی طی دو روز آینده روند افزایشی به خود می‌گیرد و شش الی هشت درجه افزایش خواهد داشت.


رییس اداره هواشناسی کاشان تصریح کرد: باتوجه به شرایط بارندگی‌ در روزهای گذشته و وجود رطوبت در جو امکان تشکیل‌ ابرهای متراکم در ساعات بعدازظهر امروز وجود دارد که بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست و شرایط جوی طی دو روز آینده صاف تا قسمی ابری است.

وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا پنجشنبه روند پایداری هوا در منطقه کاشان پیش بینی می‌شود، افزود: آسمان منطقه کاشان صاف تا قسمتی ابری است که در ساعات صبحگاهی غبار آسمان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه میزان بارندگی در این شهرستان در 48 ساعت گذشته 4.4 میلیمتر بوده است، ابراز داشت: برزک در 24 ساعت گذشته با 14 میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته است و  رحق با 10 میلیمتر، نیاسر 9.2 میلیمتر و قمصر با 8 میلیمتر بیشترین بارندگی‌ها را داشته است.

ارغوانی با بیان اینکه میانگین بلند مدت تا امروز 14.3 میلی متر بوده است، تصریح کرد: میانگین یک سال کامل بارندگی در کاشان 132.8 میلی متر بوده است، تاکید کرد: بارش باران در منطقه کاشان نیز طی 24 ساعت گذشته به 4.4 میلیمتر می رسد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *