• شناسه خبر : 13633

دستگیری ۱۳ فروشنده مواد افیونی در کوی مفتح کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اجرای طرح ذوالفقار، دستگیری ۱۳ فروشنده مواد افیونی و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر در این طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ حسین بساطی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت شهروندان ، طرح ذوالفقار در منطقه کوی شهید مفتح به اجرا گذاشته شد.


وی در ادامه تصریح کرد: در این طرح که با مشارکت کلانتری۱۲ ولی عصر(عج) و پلیس های تخصصی اجرا شد ماموران طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان، موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ فروشنده مواد مخدر، ۳ نفر سارق منزل، ۲ نفر سارق موتورسیکلت و ۳ نفر سارق منزل شده و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۷۵۴ گرم انواع مواد مخدر آماده عرضه شامل تریاک، شیشه، هروئین و گل، ۷ قبضه سلاح سرد، ۱۷۰ عدد قرص ترامادول کشف و در این خصوص یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به اینکه این طرح به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا خواهد شد افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با تمام توان و با همکاری مردم و هماهنگی دستگاه قضایی، با مخلان نظم و امنیت برخورد می کنیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *