• شناسه خبر : 13622

کارکنان دولت از فردا با ارائه کارت واکسن امکان حضور در محل خدمت را دارند

حجت الله غلامی معاون استاندار و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به اعمال کنترل هوشمند کرونا اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا استان اصفهان مصوبات در دو بخش کارکنان دولت و صنوف تقسیم می شود.


وی با بیان اینکه صنوف و عوامل زیرمجموعه آنان تا سه شنبه هفته آینده فرصت تزریق واکسن را دارند، افزود: واحدهای صنفی پس از آن کنترل می شوند و صاحب صنف و عوامل زیرمجموعه آن باید واکشن کرونا تزریق کرده باشند.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه نظارت بر واحدهای صنفی توسط اتحادیه ها و عوامل مربوطه صورت می پذیرد، ابراز داشت: در موضوع کارمندان و کارکنان دولت نیز از اول آبان این افراد با کارت واکسن باید به محل کار حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه استثنا نیز در این زمینه وجود دارد، گفت: بهبود یافتگان و مبتلایان به کرونا امکان تزریق واکسن را برای مدت محدودی ندارند و بر همین اساس کارکنان بهبود یافته با ارائه مدارک پزشکی مرتبط امکان حضور در محل کار را دارند.

غلامی با بیان اینکه عدم واکسیناسیون توسط صنوف و عوامل زیرمجموعه موجب اعمال ماده 28 نظام صنفی می شود، تصریح کرد: با عدم تزریق واکسن و اعمال ماده 28 برخی خدمات نظیر تمدید مجوز و پروانه‌ها برای واحدهای صنفی تا تزریق واکسن صورت نمی پذیرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *