• شناسه خبر : 13507

هفته فرهنگی اتریش در کاشان برگزار می شود

هفته فرهنگی اتریش در کاشان به میزبانی سرای عامری ها برگزار می شود.

«حسین ناظمی» مدیر سرای عامری ها اظهار داشت: هفته فرهنگی اتریش از تاریخ ۲۶ الی ۳۰ مهر بت موضوعات عکس، فیلم و موسیقی به میزبانی سرای عامری‌ها با همکاری انجمن فرهنگی اتریش برگزار خواهد شد.


وی افزود: مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی اتریش در کاشان از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۶ مهرماه با افتتاح گالری عکس گروهی با عنوان «سنت و هویت» با آثاری از «پیتر گرموش» عکاس اتریشی و «امیر مقامی» عکاس پیشکسوت کاشانی و عکس هایی از «حسین آقا شه پناهی» از دهه ۲۰ کاشان آغاز خواهد شد.


وی با اشاره به برگزاری کارگاه های عکاسی و موسیقی در این رویداد فرهنگی افزود: اجرای برنامه موسیقی بدون کلام با اجرای قطعات کلاسیک از برنامه های هفته فرهنگی اتریش در کاشان به میزبانی سرای عامری‌ها خواهد بود.

ناظمی نمایش فیلم معجزه شادی به کارگردانی «روث ریسر» اتریشی در حوزه کودکان و نوجوانان و نقد و بررسی این فیلم را از جمله برنامه های این هفته فرهنگی اعلام کرد.

ناظمی در پایان گفت: سرای عامری ها بعد از میزبانی رویداد مشترک بین المللی فرهنگی با کشورهای فرانسه، ژاپن و استرالیا با هدف به اشتراک گذاشتن فرهنگ، هنر و میراث منطقه گردشگری کاشان در عرصه بین الملل و جذب گردشگر فرهنگی هفته فرهنگی اتریش را میزبانی می کند.


    (0) (0)

    اکتبر 17, 2021

    خوبه. ولی خواهشا مراقب باشید فرهنگ و اصالت های شهر ما مغلوب فرهنگ تازه تاسیس غربی ها نشه. بیشتر سعی کنید سادگی و صفا و صمیمیت هنر و معماری ایرانی رو به اونا معرفی کنید تا فرهنگ پوچ اشرافی گری رو...

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *