• شناسه خبر : 13290

تاکنون ۵۴ درصد دوز اول واکسن و ۲۳ درصد هر دو دوز را دریافت کردند

مهدی دلاوری در گفتوگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به آخرین آمار مربوط به واکسیناسیون کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: تاکنون 231هزار و 431 دوز نخست واکسن کرونا و 99هزار و 487 دوز دوم واکسن کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل تزریق شده است.


وی با بیان اینکه بر همین اساس تاکنون 330هزار و 918 دوز نخست و دوم واکسن کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل تزریق شده است، افزود: تاکنون 54 درصد جمعيت بالای 12 سال در مجموع دو شهرستان كاشان و آران و بيدگل نوبت اول واكسن را دريافت كرده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه 23 درصد از جمعیت منطقه کاشان و آران و بیدگل نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند، ابراز داشت: میزان پوشش واکسیناسیون کرونا در حال حاضر در شهرستان آران و بیدگل نسبت به شهرستان کاشان کمتر است.

وی ضمن اشاره به آمار و ارقام مربوط به پوشش واکسیناسیون در شهرستان آران و بیدگل گفت: شهرستان آران و بیدگل در نوبت اول 48 درصد و در نوبت دوم 21 درصد پوشش واكسيناسيون داشته ايم و در راستای ترغیب به واکسیناسیون کمپین “10+1” راه اندازی شده است به نحوی که برای مقابله با کرونا، هر شهروند 10 نفر از اقوام، دوستان و همسایگان خود را دعوت به تزریق واکسن می‌کند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *