• شناسه خبر : 1290

با دستور وزیر بهداشت:

دریافت فرانشیز در بیمارستان بهشتی کاشان لغو شد

به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ فرانشیز از بیماران سرپایی و بستری مشمول بیمه تامین اجتماعی در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، با پیگیری و دستور سعید نمکی وزیر بهداشت اخذ فرانشیز از بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان لغو شد.

بنابر این خبر ارسالی وزیر بهداشت پیگیری پرداخت مطالبات معوقه دانشگاه علوم پزشکی کاشان را در دستور کار قرار داده و نیز رایزنی ها و جلسات متعددی در خصوص پرداخت ماهانه فرانشیز و همچنین پرداخت به موقع هزینه های درمانی بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده می کنند، در وزارت بهداشت انجام شده است.

ابراهیم کوچکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، طی نامه ای به سرپرست بیمارستان شهید بهشتی دستور وزیر بهداشت را در خصوص لغو دریافت فرانشیز از بیمه شدگان تامین اجتماعی را ابلاغ کرد.

شایان ذکر است از تاریخ 18 خرداد ماه به دلیل عدم پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی توسط سازمان تامین اجتماعی از بیماران بستزی شده در بیمارستان بهشتی کاشان فرانشیز دریافت می شد.


    (2) (0)

    جولای 24, 2019

    تکلیف کسانی که فرانشیز به بیمارستان بهشتی دادن چی میشه آیا پس میدن

    (0) (0)

    آگوست 13, 2019

    سلام طبق گفته اینجا دراین تاریخ گفته شده فرانشیزقطع شوددرسته شخصی دوسه روزه رفته بستری شده دوباره پول گرفتندبعدحالاکه مرخص شده گفتندبروازمحل کارت نامه بگیرپول راپس بدهیم چرابریزدکه پس بدهیدجای تعجب داردپس این موضوع چگونه می شود

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *