• شناسه خبر : 11415

تاکنون حدود ۴۴ هزار دز واکسن در کاشان تزریق شده، ۳۰۰ مورد مشکوک به کرونای هندی در کاشان تشخیص داده شده‌است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مهدی دلاوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به آخرین آمار واکسیناسیون در کاشان اظهار داشت: شش هزار و 459 دوز مرحله نخست به کادر درمان و سه هزار و 603 دوز دوم نیز تاکنون به این گروه تزریق شده است.


وی با بیان اینکه یک هزار و 58 دوز اول به کادر بهداشت تاکنون تزریق شده است، افزود: 779 دوز دوم واکسن کرونا نیز تاکنون به این گروه تزریق شده است و دو هزار 338 دوز نخست نیز به بیماران خاص تزریق شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه یک هزار و 784 دوز دوم واکسن کرونا به بیماران خاص تا به امروز تزریق شده است، ابراز داشت: 634 دوز نخست به سالمندان مستقر در مراکز نگهداری سالمندان تزریق شده و 521 دوز دوم واکسن کرونا به این گروه تاکنون تزریق شده است.

وی با بیان اینکه 121 دوز اول واکسن کرونا تاکنون با پاکبانان تزریق شده است، گفت: 52 دوز دوم واکسن کرونا نیز تاکنون به این گروه تزریق شده است و به 227 ایثارگر تاکنون دوز نخست تزریق شده است و دوز دوم به 201 ایثارگر تاکنون تزریق شده است.

دلاوری با بیان دوز نخست واکسن کرونا تاکنون به 17هزار و 482 نفر از سالمندان 70 سال به بالا تزریق شده است، تصریح کرد: هشت هزار و 629 دوز دوم واکسن کرونا نیز تا به امروز به این گروه تزریق شده است.

وی ضمن اشاره به مجموع دوز اول و دوم تزریق شده تاکنون در منطقه کاشان تاکید کرد: تا به امروز 28هزار و 369 دوز نخست واکسن کرونا و 15هزار و 569 دوز دوم و در مجموع 44هزار و 208 دوز واکسن کرونا به جامعه هدف تزریق شده‌است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تشخیص 300 مورد مشکوک با سویه هندی در کاشان خبر داد و افزود: این موارد نیاز به تایید دارد اما آنچه اهمیت دارد آن است که سویه هندی کرونا در کاشان و آران و بیدگل در گردش است و با گذشت زمان افراد بیشتری را مبتلا می‌کند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *