• شناسه خبر : 1123

کشف 300 کیلو دل و جگر گوسفندی از یک خودرو سواری

معاون شبکه دامپزشکی کاشان از کشف 300 کیلوگرم دل و جگر گوسفندی و آلایش دامی از یک دستگاه خودرو سواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، عبدالحسین نکوکار اظهار داشت: بنابر گزارشات واصله و رصد اطلاعاتی بازرسان بهداشتی شبکه دامپزشکی مبنی بر ورود محموله غیرمجاز دل و جگر گوسفند و آلایش دامی از مبدا اصفهان به داخل شهرستان برای عرضه در سطح جگرکی های کاشان و حومه مراتب بررسی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی خودرو مذکور ساعت دو بامداد در یکی از میادین اصلی شهرستان متوقف و مقدار 300 کیلوگرم دل و جگر و آلایش دامی کشف و توقیف گردید.

معاون شبکه دامپزشکی کاشان تصریح کرد: بدلیل آلودگی های انگلی و جلوگیری از احتمال بروز بیماری تب کریمه کنگو محموله بررسی و اقلام غیر قابل مصرف از چرخه مصرف خارج و پرونده فرد متخلف به مراجع ذیصلاح قانونی ارجاع گردید.

نکوکار خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از سلامت و امنیت غذایی شهروندان با حساسیت فعالیت واحدهای مرتبط با فرآورده های خام دامی را رصد کرده و با تماس با سامانه 1512 تخلفات بهداشتی را گزارش داده تا با متخلفان برخورد قاطع شود.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *