• شناسه خبر : 1087

فرماندار کاشان:

105 نفر مجهول الهویه در آسایشگاه گلابچی کاشان نگهداری می شوند

فرماندار کاشان با بیان اینکه 105 نفر در آسایشگاه معلولان و سالمندان گلابچی کاشان مجهول الهویه هستند، تاکید کرد: باید از تمام فرصت ها برای خدمت رسانی این مجموعه در سطح شهرستان تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی در نشست ستاد امور اجتماعی فرمانداری کاشان که با حضور معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، اظهار داشت: 264 سالمند در آسایگاه گلابچی نگهداری می شوند که علاوه بر حل مشکلات مالی این مرکز باید نیازهای عاطفی آنها هم مورد توجه قرار بگیرد.

وی  با تاکید بر همکاری دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات توانجویان و سالمندان گفت: با توجه به اهمیت دادن به این موضوع و با هدف آشنایی مسوولان کاشان، شورای اداری شهرستان در پنجشنبه 27 تیر در آسایشگاه گلابچی برگزار می شود.

فرماندار کاشان تصریح کرد: ایجاد شبکه آبیاری قطره‌ای، آسفالت و تهیه امکانات ورزشی خاص معلولان و سالمندان از نیازهای ضروری آسایشگاه گلابچی است.

مرتضایی در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان کاشان با کمک خیرین، بخش خصوصی ضمن شناخت وظایف قانونی در حوزه بهزیستی اهمیت ویژه ای برای خدمت رسانی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی شده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *