• شناسه خبر : 8691

3650 کیلوگرم مواد خام دامی فاسد کشف و معدوم شد

رییس شبکه دامپزشکی کاشان از کشف، توقیف و معدوم سازی افزون بر 3650 کیلوگرم از مواد خام دامی فاسد در شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم عباس شاهمیرزایی بیان کرد: در راستای نظارت بر بهداشت مواد غذایی دامی، حین بازرسی و نظارت کارشناسان بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی این شهرستان، طی 8 ماه گذشته میزان 3650کیلوگرم از انواع گوشت ماهی و گوشت قرمز تازه و منجمد از این مراکز جمع آوری و با دستور مقام قضایی معدوم سازی شده است.

وی وسعت شهرستان و تعدد مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی را یادآور شد و اظهار داشت: مشاهده متعدد تخلفات عرضه محصولات بدون هویت، انقضا تاریخ مصرف و فساد می تواند ناشی از همه گیری و بروزبیماری کرونا و متعاقبا کاهش خرید عموم باشد.

رییس شبکه دامپزشکی کاشان تصریح کرد: برخی مواد غذایی با توجه به ظاهر و کیفیت مناسب با وجود انقضا تاریخ مصرف، نیاز به آزمایشات اختصاصی دارند که با توجه به نتیجه آزمایش و بررسی های کارشناسی و در صورت احراز فساد، با دستور قضایی از چرخه مصرف خارج می شود.

شاهمیری از عموم شهروندان خواست مراتب تخلف در عرضه مواد خام دامی را از طریق شماره تماس های 1512 و 55541800 به شبکه دامپزشکی گزارش کنند تا کارشناسان بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن موضوع را پیگیری کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *