• شناسه خبر : 9056

۸۶ فقره سرقت در پرونده باند سارقان باطری خودرو در کاشان


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری باند سارقان باطری خودرو با ۸۶ مورد سرقت خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت باطری از خودروهای پراید در سطح شهر کاشان، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی فنی محل‌های وقوع سرقت و شیوه ارتکاب جرم، با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند دو نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: در بازجویی‌های فنی بعمل آمده، متهمان در مواجه با ادله و مستندات پلیس، تاکنون به ۸۶ مورد سرقت باطری از خودروهای پراید و فروش اموال مسروقه به فردی مالخر بنام “جواد ” اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان ضمن دستگیری مالخر اموال مسروقه، با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان باید به سهم خود در تولید امنیت جامعه با پلیس مشارکت کنند، از مردم خواست تا از پارکینگ‌های عمومی و اختصاصی جهت پارک وسائط نقلیه خود استفاده کرده و از رها کردن خودرو و موتورسیکلت در معابر عمومی جدا خودداری کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *