• شناسه خبر : 7646

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

یکی از دلایل فوت بیماران کرونایی مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی است

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: یکی از دلایل فوت بیماران کرونایی مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی است.

محمد حاجی جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه داروهای موجود در بازار داروی قطعی برای درمان کرونا نیست، اظهار داشت: برای بیماری کرونا تاکنون هیچ دارو و واکسن قطعی شناخته نشده است.

وی با بیان اینکه پلاسمادرمانی در چند روز پیش به تایید موسسه FDA آمریکا رسیده است، ابراز داشت: این روش نیز یک روش قطعی نیست ولی برای بسیاری از بیماران بدحال کرونایی جواب داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه حجم زیادی از متوفیان کرونا دارای بیماری زمینه ای و یا کهنسال بوده اند، تصریح کرد: یکی دیگر از عوامل فوت بیماران کرونایی مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی است که با شکل گیری آبشارهای التهابی در بدن بیمار درمان او سخت و حتی غیرممکن می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر فردی علائم ابتدایی کرونا را داشت باید در سریع ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی بیماران مبتلا در منزل با داروهای گیاهی و سیمیایی خود درمانی می کنند که این باعث گسترش بیماری می شود.

حاجی جعفری افزود: در صورتی که فردی علائم این بیماری را داشت باید در اولین فرصت ممکن به پزشک متخصص مراجعه کند و با تشخیص پزشک ادامه مراحل درمانی در منزل یا بیمارستان و زیرنظر کارشناسان حوزه بهداشتی درمانی طی می شود.

 


    (0) (0)

    سپتامبر 3, 2020

    در مورد بازگشایی مدارس و عدم آمادگی و تجهیز مدارس به وسایل پیشگیری، نبود کتاب درسی، کمبود معلم، و فرمایشات آقایان برای حضور بچه ها در مدرسه در صورتی که هنوز مبتلایان سفرهای اخیر شناسایی نشده اند،، ما اجازه به بچه هایمان نمیدهیم که دراین بی تدبیری و دیوانگی یه مشت دزد متدین قربانی شون

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *