• شناسه خبر : 6922

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

کمبود داروی اسکن قلب در بیمارستان بهشتی به صورت نسبی است/ دسترسی بیماران دیابتی کاشان به انسولین قابل قبول است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کمبود داروی اسکن قلب در بیمارستان شهید بهشتی کاشان نسبی است.

محمد حاجی جعفری در گفت و گو با خبرنگار اهل کاشانم با اشاره به بروز برخی مشکلات برای بیماران برای اسکن قلب در بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار داشت: کمبود داروی اسکن قلب نسبی است و این داروها در سریع ترین زمان ممکن تامین می شود.

وی با بیان اینکه برخی از شرکت ها به تعهدات خود عمل نمی کنند، ابراز داشت: بخش اسکن قلب به بخش خصوصی واگذار شده و دانشگاه بر کار آن نظارت دارد و در طول این مدت مشکل خاصی در این بخش گزارش نشده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه برخی داروهای لازم برای بخش های مختلف بیمارستانی تولید داخل و بخشی دیگر وارداتی است، تصریح کرد: تحریم ها باعث شده است که مشکلات تامین داروی مورد نیاز بیماران زیادتر شود و اینکه آمریکا می گوید دارو تحریم نیست یک دروغ محض است.

وی با بیان اینکه شرکت های دارویی جهانی می ترسند به ایران دارو بفروشند، خاطرنشان کرد: با همت و تلاش دانشمندان ایران بسیاری از کمبودها مرتفع شده است ولی به هر حال در مقاطعی ممکن است کمبود دارو در بخش های مختلف درمانی احساس شود.

دسترسی بیماران دیابتی کاشان به انسولین قابل قبول است

حاجی جعفری در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه کمبود انسولین مربوط به بیماران دیابتی در شهر افزود: کمبود داروی انسولین نیز نسبی است ولی دسترسی بیماران به انسولین قابل قبول است.

وی با بیان اینکه در زمینه تامین انسولین نه کمبود مطلق و نه فراوانی مطلق وجود دارد، گفت: نمی گوییم شرایط توزیع انسولین عالی است ولی با اقداماتی که انجام شده و سهمیه بندی های در نظر گرفته شده توزیع این دارو در بین بیماران دیابتی کاشان قابل قبول است.


    احمد
    (0) (0)

    احمد

    ژوئن 30, 2020

    برای ایشون قابل قبوله،مثل بقیه مسئولین،ایشون هم دچار سندروم خودشیفتگی هستند واز خود متشکر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *