• شناسه خبر : 16068

کشف ۲۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از کشف ۲۵ تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از انباری در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش اهل کاشانم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: در ادامه طرح برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با هرگونه قاچاق و احتکار کالاهای اساسی مردم و در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی روغن خوراکی در انباری متروکه در یکی از روستاهای کاشان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با اطمینان از صحت و سقم موضوع، طی هماهنگی با مقام قضایی و اداره تعزیرات حکومتی به بازرسی از محل مورد نظر پرداختند .
فرمانده انتظامی کاشان با بیان این‌که در بازرسی بعمل آمده از این انبار ۲۵ تن روغن خوراکی قاچاق فاقد هرگونه مجوز لازم کشف شد، گفت : ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال تعیین شده است و در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد .
کاکاوند با اشاره به تاثیر مخرب قاچاق و احتکار کالا بر اقتصاد کشور بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم و مخرب اقتصادی تاکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار خود را در این خصوص بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *