• شناسه خبر : 7526

کشف ۱۴ کیلو “گُل” در کاشان

با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان ، فروشنده ماده مخدر گل با بیش از ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر آماده عرضه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم؛ سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فردی که در سطح شهر کاشان اقدام به فروش ماده مخدر گُل در بین جوانان می‌کرد مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بدست آوردن اطلاعات لازم طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان، در یک عملیات ویژه و ضربتی متهم بنام ” ایمان ” را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاه وی بیش از ۱۴ کیلو گرم ماده مخدر گُل را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : متهم پس از بسته بندی این ماده خطرناک با وزن‌های مختلف آن را با قیمت بالایی بین مصرف کنندگان که عمدتاً از افراد جوان هستند به فروش می‌رساند که با هوشیاری ماموران از این اقدام مجرمانه جلوگیری بعمل آمد.

فرمانده انتظامی کاشان خاطرنشان کرد: برخی از افراد سود جو تبلیغات گسترده‌ای مبنی بر عدم اعتیاد آور بودن این نوع ماده افیونی بخصوص در بین جوانان انجام می‌دهند، در حالی که این ماده مخدر بسیارخطرناک، توهم زا و دارای اعتیاد آوری بالایی می‌باشد و نیاز است از روش‌های مختلف خطرات ناشی از مصرف گُل بخصوص در بین جوانان جامعه اطلاع رسانی شود.

سرهنگ بساطی در پایان خاطر نشان کرد: ماموران این پلیس بصورت شبانه روزی با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کنند و از خانواده‌ها نیز می‌خواهیم اطلاعات خود را در خصوص خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر را بالا برده و بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *