• شناسه خبر : 13969

کشف بیش از یک هزار لیتر روغن موتور تقلبی در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از یک هزار لیتر روغن موتور تقلبی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سرهنگ ستاد حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی فرصت طلب و سودجو اقدام به فروش روغن موتور تقلبی در یک واحد صنفی در شهر کاشان می کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.


وی ادامه داد: ماموران پلیس امنيت اقتصادی با انجام تحقیقات لازم پس از شناسایی مغازه مذکور، با هماهنگی مقام قضایی به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صمت این شهرستان به محل اعزام شدند و واحد صنفی پلمب شد.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این واحد صنفی، یک هزار لیتر و ۳۲ روغن موتور تقلبی کشف کردند، بیان داشت: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته این مقام انتظامی در این عملیات، یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند به شدت برخورد می‌کند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *