• شناسه خبر : 9292

کسب ۳ مدال طلا و نقره دانش ‌آموزان کاشانی در المپیاد کشوری جغرافیا

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به موفقیت‌های دانش آموزان کاشانی در صحنه‌های مختلف علمی کشوری اظهار داشت: در کنکور سراسری امسال ۲۲ رتبه دو رقمی متعلق به دانش آموزان کاشانی بوده‌است که یک موفقیت بزرگ برای شهر کاشان محسوب می‌شود.

وی همچنین از کسب ۱۵۶رتبه زیر هزار کشور توسط دانش آموزان کاشانی در کنکور سراسری امسال سخن گفت و ادامه داد: از مجموع رتبه‌های کسب شده توسط دانش آموزان کاشانی در کنکور امسال ۵۸ رتبه در رشته ادبیات و علوم انسانی، ۲۹ رتبه در رشته علوم تجربی، ۲۷ رتبه در رشته ریاضی فیزیک،۲۷ رتبه در رشته هنر ۱۵رتبه در رشته زبان‌های خارجی حائز رتبه های زیر ۱۰۰۰ شدند.

وی ابراز داشت: همچنین دو رتبه شش و ۱۴ توسط دانش آموزان کاشانی در آزمون ورودی کاردانی سال جاری توسط دانش آموزان کاشانی کسب شده‌است.

مقنی همچنین از کسب ۳ مدال طلا و نقره توسط دانش آموزان کاشانی در المپیاد کشوری جغرافیا در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: سیدعلی قیومی قمصری و محسن نماینده نیاسر دو مدال طلا و ابوالفضل آقارضازاده نیز مدال نقره این المپیاد جهانی را کسب کردند.

وی افزود: سید حسین چاوشی ونی یکی دیگر از دانش آموزان کاشانی بود که امسال در بخش دانش آموزی رشته علمی هنر جشنواره جوان خوارزمی حائز رتبه نخست این جشنواره در سال جاری شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *