• شناسه خبر : 9344

کاهش 13 درجه‌ای دمای هوا در کاشان/شهروندان اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از خسارت انجام دهند

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به کاهش آلایندگی هوا به سبب وزش نسیم در منطقه کاشان اظهار داشت: هوای کاشان با این وزش باد باعث شد تا از میزان آلایندگی آن کاسته شود و بر همین اساس می‌توان گفت که هوای این منطقه ناسالم نیست.

وی ضمن اشاره به کاهش 13 درجه‌ای دمای هوا تا پایان هفته افزود: به دلیل این کاهش دما به همه شهروندان توصیه می‌شود که اقدامات پیشگیرانه لازم در مورد جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از یخ زدگی آب، کنتور، لوله های آبرسانی و دیگر وسایل مرتبط صورت پذیرد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان ضمن اشاره به کاهش قابل توجه بارندگی در دی ماه سال جاری نسبت به سال‌های گذشته ابراز داشت: دی ماه سال جاری خشک‌ترین زمستان را حتی تا پنج سال گذشته شاهد آن بودیم و آمارهای بارش در این ماه در مقایسه با سال‌های گذشته گواه این مطلب است.

وی با بیان اینکه بارش‌های جدید در راه منطقه کاشان هستند، گفت: با کاهش دما در منطقه کاشان احتمال بارش باران نیز در این منطقه پیش‌بینی می‌شود و در روزهای آینده به ویژه در روزهای آخر هفته نیز بارش‌ها به صورت برف و یا باران نیز در راه هستند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *