• شناسه خبر : 8076

ساداتی نژاد در جلسه ستاد مقابله با کرونا کاشان مطرح کرد؛

کاشان را تعطیل کنید و از توبیخ مقامات بالاتر نهراسید

سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا در کاشان درخواست تعطیلی کاشان را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا که بعد از ظهر سه شنبه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل گفت: اگر لازم است که دو شهر کاشان و آران و بیدگل برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا تعطیل شود، این کار را انجام دهید و کاشان را تعطیل کنید.

ستاد مقابله با کرونا در کاشان

وی با بیان اینکه مسئولین در قبال جان تک تک شهروندان مسئول هستند، ابراز داشت: برای این کار اصلا نباید احتیاط کرد و از توبیخ مقامات بالاتر نباید هراسید.

سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به اینکه حرف دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مبارزه با کرونا باید به عنوان سند برای مدیران تلقی شود، بیان داشت: به این منظور لازم است اقدامات لازم توسط تمام دستگاه ها و نهادهای مربوطه برای کاهش شیوع کرونا انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در این نشست گفت: فردا نامه ای به فرمانداران دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل میزنیم و در این نامه اقدامات لازم به این منظور ذکر می شود.

دکتر علیرضا مروجی افزود: رونوشتی از این نامه نیز به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال خواهد شد.

کاشان را تعطیل کنید


    (2) (0)

    اکتبر 6, 2020

    ساداتی را چه کسی باید توبیخ کند البته مردم فهیم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *