• شناسه خبر : 18825

مشکلاتی که بارش باران آشکار کرد

چاله های کاشان صدای همه را در آورده است

در روزها و هفته‌های اخیر مخاطبان «اهل کاشانم» پیام‌های بی‌شماری درباره وضعیت نظافت شهر، چاله ها و آسفالت کوچه و معابر ارسال کردند.

رئیس شورای شهر کاشان در این باره گفت: از وضعیت نظافت شهر و آسفالت کوچه و‌ معابر رضایت نداریم  و اعتراضات مردمی به حق است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی هاشمی طاهری در نشست رسمی شورای شهر کاشان افزود: امسال ۷۱ هزار تن آسفالت در شهر کار شده که این بیشتر آمار در یک سال در تاریخ شهرداری است  ولی بارندگی های اخیر بسیاری از مشکلات معابر را نمایان کرد.

هاشمی طاهری با اشاره به برگزاری نشست مشترک کمیسیون خدمات شهری و‌ کمیسیون عمران برای حل مشکلات نظافت و آسفالت در ایام عید گفت: برای جلوگیری از خسارت به مردم ابتدا چاله ها و خرابی آسفالت های کوچه و‌خیابان ها اولویت قرار بگیرد.

مهدی نادعلی ، رئیس کمیسیون خدمات شهری گفت: کار ستادی در شهرداری اشتباه است، وقتی درباره معضلات شهر  پیگیری می کنیم  شهرداران مناطق می گویند ما اعتبار، نیرو و‌ اختیار نداریم .

نادعلی با بیان اینکه صدای مردم از وجود چاله ها در شهر درآمده است، افزود: تعداد ۱۲۰ نیروی نظافت به ۹۸ نفر کاهش یافت تا سیستم مکانیزه رفت و‌ رو برای نظافت شهر ایجاد شود ولی این‌موضوع اجرایی نشده و شهرداری با کمبود نیروی نظافت مواجه است.

جواد حاج قدیری ، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گفت: مردم‌ صاحبنظر هستند و مشکلات شهر را مطالبه می کنند هم شما و هم ما را زیر سوال می برند پس بهتر است سازمان عمران با یک‌ برنامه ریزی مشکل چاله های شهر را که در بارندگی اخیر نمایان شد حل شود.

حاج قدیری تصریح کرد،: باید موضوع بی کیفیت بودن آسفالت سازمان عمران شهرداری حل شود و در صورت نیاز شورای شهر هم‌ برای با مصوبات در این موضوع همراهی خواهد کرد  زیرا با قیمت بالای قیر و هزینه های نیرو‌ی کار نباید با تولید آسفالت بی کیفیت موجب هدررفت بیت المال و زیر سوال رفتن شهرداری شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *