• شناسه خبر : 15776

پیکر شهید حسین نوروزی از ابوزیدآباد پس از 34 سال شناسایی شد

سرهنگ حسن فخرل، فرمانده سپاه آران و بیدگل در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به تعیین هویت شهید آران و بیدگلی پس از 34 سال چشم‌انتظاری اظهار داشت: پیکر مطهر شهید حسین نوروزی از شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل پس از 34 سال شناسایی شد.


وی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید والا مقام به عنوان شهید گمنام در سال 96 به خاک سپرده شده بود، افزود: این شهید والا مقام شهرستان آران و بیدگب در گلزار شهدای شهرستان بهمعی شهرستان کهکیلویه و بویر احمد به خاک سپرده شده بود.
فرمانده سپاه شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه شهید حسین نوروزی در اول ماه رمضان سال 1367 به فیض عظیم شهادت نائل شد، ابراز داشت: این شهید والا مقام در منطقه تگ فاو دعوت حق را لبیک و به خیل عظیم شهدای دفاع مقدس پیوست.
وی ضمن اشاره به حضور در منزل پدری شهید حسین نوروزی گفت: جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل از جمله امیر سرتیپ دوم شاهین پاکروان، فرمانده گروه 840 موشکی، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و تنی دیگر از مسئولان در منزل پدری شهید حضور یافته و خبر پیدا شدن پیکر مطهر شهید به مادر و خانواده این شهید والامقام اطلاع داده شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *